Larmoperatör

Nu söker Viking Sverige extrapersonal till vårt kontor i Stockholm.

Vi letar efter dig som är service minded och administrativt skicklig. För att lyckas i rollen är det viktigt att vara kommunikativ, strukturerad, stresstålig, lösningsorienterad och flexibel. Det är givetvis meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter men det är inget krav.

Dina arbetsuppgifter

Service – och jourtelefon

Du kommer att tillhöra en larmcentral och hantera inkommande kundärenden över telefon. Kommunikation via mail kan förekomma. Du kommer huvudsakligen att arbeta i vårt ärendesystem och efter hand kommer arbetsuppgifterna även innefatta fakturering. Vår larmcentral är öppen dygnet runt 365 dagar om året. Vi kommer behöva extrapersonal som kan jobba dagar, tidiga kvällar samt helger.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig spännande, varierande och utmanande arbetsuppgifter.
Du kommer att ha en viktig roll hos oss och du kommer arbeta tillsammans med kompetenta medarbetare i en trevlig atmosfär med högt i tak och god gemenskap.

Bifoga ditt CV och ett personligt brev.
Skicka din ansökan nu då intervjuer och anställning sker löpande.
Märk din ansökan med: Larmoperatör

CV och ett personligt brev: quality@vikingsverige.se

Lön
Timlön enligt överenskommelse

Anställningsvillkor
Timanställning / behovsanställning

Arbetsplats
Solna

Företagets adress: Gårdsvägen 10A, 169 70 Solna

Om Viking gruppen

Viking är en ledande aktör inom bärgning i Skandinavien, med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland, som sätter fokus på kundnöjdhet och innovation. Viking är behjälplig för alla typer av fordon och vi har internationella samarbetspartners som gör det möjligt att bistå våra kunder i hela Europa.

Viking är den föredragna partnern för de flesta bilproducenter, flera försäkringssällskap och en mängd utländska samarbetspartners. I tillägg till bärgning så utför vi en mängd andra tjänster som tex 24 timmars beredskap , medicinsk hjälp till utländska turister och andra Call center tjänster